niedziela, 29 września 2013

Zielona zupa krem

Pewnie zauważyliście, że lubię robić zupy krem. Bardzo lubię ich konsystencję, pożywność oraz wygląd. Są eleganckie, a można je stworzyć z naprawdę niewielu składników i po prostu ciekawie doprawiać. Poza tym robi się je niezwykle szybko. Dziś po ciężkiej sobocie nie mam siły ruszyć nawet małym palcem u nogi, dlatego na obiad krem - cukiniowo-paprykowy z bazylią. Nie miałam również siły zrobić mu zdjęcia:) Także teraz sam przepis, a następnym razem jak go zrobię, to pewnie dorzucę fotki.


ZIELONA ZUPA KREM Z CUKINII I PAPRYKI

Składniki:
2 małe cukinie
pół zielonej papryki
2 małe ziemniaki
pół cebuli
bazylia (świeża i suszona)
serek do smarowania śmietankowy
odrobina jarzynki, sól, czosnek granulowany

I co dalej?
Ja zwykle w zupie krem - wszystkie warzywa pokrój i podsmaż na oliwie, gdy zaczną się już przypiekać zalej wodą i duś do zmięknięcia. Dopraw solą, jarzynką, czosnkiem i suszoną bazylią. Pogotuj chwilę, aby wydobyć więcej smaku. Zmiksuj blenderem i dodaj trzy łyżeczki serka śmietankowego (ja użyłam serek Kanapkowy Hochland). Mieszaj, aż serek się stopi i połączy z zupą. Podawaj ze świeżą bazylią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz